0 Varer
Vælg en side

Teknisk support Wi-Fi/GSM

Vores erfaring viser, at 90% af problemerne skyldes brugerfejl eller udefrakommende ændringer fx med internettet, som ikke har noget med varmepumpen at gøre. Vi har her samlet de problemer, som vores kunder oftest har:


Wi-Fi styring

Har du fået ny router, skiftet internetudbyder eller fået ny adgangskode til routeren ? 

Så skal du resette din varmepumpe og opsætte Wi-Fi på ny. Herunder finder du opsætningsguides til forskellige varmepumper.

Panasonic Wi-Fi Videoguide

Panasonic – indbygget Wi-Fi
Panasonic – ekstern Wi-Fi
Panasonic med Intesishome 
Mitsubishi
Gorenje
Hisense 
Midea
Haier
LG

OBS: Wi-Fi styring kræver at dit Wi-Fi er sat op til 2.4 GHz for at varmepumpen fungerer.

Kan du ikke huske dit login?

Brugernavnet er din mailadresse. Har du glemt koden, skal du i appen bede om nulstilling af koden.
Herefter modtager du en mail med et link, hvor du kan lave en ny kode.

Har du fået ny telefon?

Hent appen på din nye telefon og log ind med samme brugernavn og kode,

 

GSM styring

Har du problemer med GSM-styring?

Undersøg om dit simkort kan være udløbet eller om der mangler penge på kortet.
Læs mere om, hvordan du betjener Climatech sms styring

 

Generel styring af varmepumpen

Virker din fjernbetjening ikke? 

Forsøg altid med nye batterier først. Husk at fjernebetjeningen skal peges mod varmepumpen og den skal reagere med et bip.

Har du problemer med at få forbindelse til varmepumpen? 

Tjek at der er strøm til varmepumpen, GSM-modul elle routeren.

 

Ønsker du teknisk support over telefonen, så kan du få hjælp af vores tekniker for 249.- 

Bestil her