Sikkerhed for en sikkerheds skyld

Få ét samlet tilbud på alarm løsninger til erhverv

– nemt og bekvemt!

Udfyld og få tilbud indenfor 24 timer

Vi tilbyder både med og uden abonnement
Sammensæt din løsning, som du har lyst til.

Vi er blåstemplet med ISO 9001
Din garanti for kvalitet og god service.

100% tryghed
Vi er en del af Danmarks største kæde af installatører.

Vi har mere end 25 års erfaring
og giver dig kun det bedste tilbud.

Hos Midtjysk El Center tilbyder vi et stort udvalg af forskellige alarmer til erhverv

Uanset om det er tyveri, brand eller vandskader du er bange for, så har vi en alarmløsning, der passer til din virksomhed

Det gælder også uanset om din virksomhed er stor eller lille. Vi har mange års erfaring med alarmløsninger, som giver den optimale sikkerhed, til et væld af forskellige virksomheder med forskellige behov. Det gælder både dig, der ejer en lille butik, arbejder på kontor eller måske i en stor lagerhal. Vi har en bred erfaring med alarmer til alle tænkelige scenarier. Vi ved, at det kan være uoverskueligt med de mange forskellige alarmer, der findes på markedet. Derfor guider vi dig gerne igennem de mange forskellige løsninger, så du kan finde det alarmsystem, som passer bedst til din virksomhed. Der findes nemlig et hav af forskellige metoder til alarmering, som kan kombineres på forskellige måder. Vi tager dig og din virksomhed i hånden – lige fra I har fået ideen om at installere alarmer til i står med det færdige alarmsystem, som er opsat og installeret i jeres virksomhed.

Med en professionel, gennemtestet og sikker alarm kan du tilføre din virksomhed tryghed og samtidig få mere overskud til din forretning og til dine kunder.

Hvad siger vores kunder

Vi har installeret over 3000 alarm systemer til erhverv rundt i hele landet – skal vi også installere din?

“Tilbud levering og opsætning alt var bare super.”

Liselotte, 2019

“Top Service hele vejen igennem”

Mads, 2019

Alarmsystem til din virksomhed

Sikkerhed og tryghed giver overskud og øger kreativitet og evnen til at skabe nye, anderledes løsninger. Derfor er netop sikkerhed og tryghed to vigtige komponenter, som virkelig kan være med til at få din virksomhed til at blomstre. Men frygten for tyveri, indbrud, brand eller vandskader kan for mange tage fokus og føre til usikkerhed som skaber stres og uro. Derfor kan et professionelt alarmsystem til din virksomhed være en rigtig god løsning, som kan give din virksomhed det overskud, som I måske går og mangler. Uanset om din virksomhed er påvirket af frygten for tyveri eller ej, kan det være en rigtig god ide at overveje, om I er sikret ordentligt i forhold til uforudsete hændelser, som kan ramme selv den mest tjekkede virksomhed.

En alarm fra Midtjysk El Center til erhvervsbrug giver følgende fordele:

Høj sikkerhed og tryghed

Mere overskud til din virksomhed og dine kunder

Skræddersyet alarmløsning som passer til din virksomhed

Læs med her og få et indblik i nogle af vores mange alarmløsninger, og få tips og gode råd til hvordan du kan kombinere dem, så de kommer til at passe til din virksomhed. Vi guider dig til at finde det bedste alarmsystem både i forhold til sikkerhed, kvalitet og pris. Hos Midtjysk EL Center kan vi finde en løsning, der passer til din virksomhed på alle disse tre parametre.  Tag endelig kontakt til os, hvis du er nysgerrig på, hvilket alarmsystem, der kunne passe til din virksomhed – så finder vi en løsning i samspil med dig og din virksomhed.

Iso 9001 certificering sikrer dig høj kvalitet og service

Hos Midtjysk El Center er vi blåstemplet med en ISO 9001 certificering, det betyder, at vi kan sikre dig en optimal kvalitet og et højt niveau af service – det er faktisk noget, vi er trænet i. ISO 9001 er et kvalitetsledelsessystem, som er anerkendt i hele verden. Det er for mange – og også for os, synonym med kvalitet og succesfuld styring. En ISO 9001 certificering er din virksomheds garanti for, at du får det højeste niveau af service hos os. Et af de mange steder, det kommer til udtryk på i vores virksomhed, er i vores mange fleksible løsninger.

Vi tilbyder for eksempel både mulighed for løsninger med og uden abonnement. På den måde kan I frit vælge om I vil være bunde af en fast månedlig betaling eller ej. Vi kan finde den løsning, som passer bedst til økonomien i din virksomhed.

Hos os har I også mulighed for både at vælge alarmer til erhverv som en pakkeløsning, eller I kan få lavet en individuel, skræddersyet alarmløsning, som matcher lige netop din virksomheds behov. Det giver jer en stor valgfrihed og fleksibilitet. Hvis I hurtigt har brug for en effektiv alarmpakke uden at skulle tage stilling til en masse detaljer, så kan I tilvælge en pakkeløsning. Hvis I derimod har nogle særlige behov eller ønsker, og gerne vil have en finger med i spillet hele vejen igennem, så kan I vælge en skræddersyet løsning. Begge dele er en mulighed hos os – valget er jeres.

Men de fleksible løsninger og valgfriheden stopper ikke her. Vi vil nemlig også gerne give dig og din virksomhed muligheden for selv at bestemme, om I vil eje eller leje jeres alarmsystem. Hos os er der nemlig mulighed for begge dele, det kommer helt an på, hvad der passer jer bedst. Et af vores vigtigste principper hos Midtjysk El Center er at vi gerne vil være så fleksible så muligt – for på den måde kan vi tilbyde noget, som passer godt til lige netop din virksomhed.

Når du og din virksomhed skal finde den alarmløsning, som passer jer bedst, får I naturligvis grundig vejledning og sparring med os, så I har de bedste forudsætning for at kunne vælge og sammensætte lige nøjagtig den løsning, som passer bedst til jer. På den måde vil I også opnå den billigste alarmløsning til jeres virksomhed.

 

ISO 9001 certificering betyder:

Høj kvalitet og serviceniveau

Stor fleksibilitet og valgmulighed

Vejledning og sparring hele vejen igennem

Mulighed for skræddersyede alarmløsninger

Den billigste alarmløsning som matcher jeres behov

Mulighed for enten at eje eller leje alarmsystemet

I kan til- eller fravælge abonnement

Et væld af forskellige alarmløsninger hos Midtjysk El Center

Hos Midtjysk El Center har vi et stort udvalg af forskellige alarmer til erhverv. Din virksomhed kan vælge imellem forskellige pakkeløsninger eller I kan få skræddersyet en løsning, som passer til jeres behov. Vores udbud af alarmer rækker langt udover over alarmer, som sikrer din virksomhed mod indbrud og tyveri – selvom det nu også er ganske vigtigt i sig selv. Vores alarmsystemer kan også sikre din virksomhed imod brand, fordi de hurtigt gør jer opmærksomme på røgudvikling i jeres lokaler. På den måde kan du blive advaret og få besked om branden, inden den for alvor udvikler sig og gør stor skade.

Det samme gælder vores meget effektive vandalarmer, som kan være anvendelige hvis din virksomhed for eksempel har lokaler i en kælder, eller hvis jeres lokaler ligger meget lavt eller tæt på søer eller hav, hvor der er risiko for oversvømmelser. En vandalarm er guld værd, hvis I frygter vand i kælderen og den hjælper jer til hurtigt at få udredt skaderne. Vandalarmen kan kombineres eller erstattes med en fugtcensor, som kan give jer besked om, hvor højt fugtniveauet er i jeres lokaler. Det kan gøre jer opmærksomme på fugt og vand i jeres lokaler, før skaderne for alvor breder sig. Desuden er fugtcensoren også en god indikator for indeklimaet i jeres lokaler, og den kan giver jer svar på om i enten bør tilføre eller fjerne fugt fra luften. En fugtcensor kan nemlig både fortælle jer om fugtniveauet ligger for højt eller for lavt, og på den måde kan I altid vide besked om indeklimaet passer til det, som jeres lokaler skal bruges til.

Udover tyveri, brand, vand- og fugtskader kan det også være, det er vigtigt for dig og din virksomhed, at blive gjort opmærksom på, hvis I har noget teknik, som pludselig melder fejl eller ikke virker. Afhængig af hvilken virksomhed, du har, kan dette have en rigtig stor betydning. Derfor kan en alarm, der måler om jeres teknik fungerer, tilvælges til en af vores alarmløsninger. På den måde bliver I med det samme opmærksomme, hvis der pludselig er noget vigtigt teknik, som ikke virker.

Vi tilbyder alarmer til blandt andet:

Tyveri

Indbrud

Røg og brand

Vandskader

Fugt

Teknik

En alarm til erhverv som sikrer imod tyveri og indbrud

Når du skal sikre din virksomhed imod indbrud og tyveri, kan du gøre det på flere forskellige måder. Men fælles for dem alle er, at de, udover at give besked til en godkendt kontrolcentral og eventuelt til en kontaktperson når uheldet er ude, også fungerer præventivt. Faktisk er det bevist, at alarmer samt videoovervågning har en stor præventiv virkning på indbrud. Det vil sige, at de er med til at bevirke at indbrudstyve holder sig fra bygninger, som er mærket med et godkendt alarmsystem og/eller videoovervågning. På den måde kan du forebygge, at indbrud overhovedet kommer til at ske, ved at vælge en godkendt alarmløsning til din virksomhed.

Den præventive effekt er en stor del af løsningen, men det er stadig vigtigt at have effektive alarmer, som rent faktisk virker, hvis uheldet alligevel skulle være ude – og det sker desværre nogle gange, på trods af skiltning med alarm og videoovervågning. Hos Midtjysk El Center har vi forskellige alarmløsninger, som alle er effektive bud på en sikker alarmløsning.

En af vores alarmer virker ved magnetkontakt. Magneterne monteres på døre og vinduer, og når magneterne bliver brudt fra hinanden, ved at en dør eller et vindue åbnes, så sendes der et signal til en modtager, som udløser en alarm. Her er det naturligvis muligt at slå alarmen fra med den rette kode. Hvis koden ikke bliver indtastet vil alarmen fortsætte. Den høje hyletone fra alarmen har en meget præventiv effekt, og hvis ubudne gæster er på vej ind i din virksomhed, vil de højest sandsynlig luske af igen, når alarmen fortsætter. Magnetalarmerne virker uanset om det er døre eller vinduer, der åbnes eller brydes.

Magnetalarmen

  • Kan monteres på både døre og vinduer
  • Starter når døre eller vinduer åbnes
  • Virker præventivt, fordi alarmens hyletone fortsætter
  • Kan afblæses ved at indtaste en kode

En anden effektiv alarmtype er en bevægelsescensor kaldet PIR. Den virker ved at registrere bevægelser i det område, hvor den er installeret. Det er samme teknologi, som benyttes, når lys automatisk tænder, når man går ind i et rum. Når alarmen er slået til, vil den gå i gang, så snart et menneske træder ind i rummet. Man kan eventuelt også få lyset til at tænde, når nogen træder ind i rummet, hvilket ligeledes vil have en præventiv effekt i forhold til indbrud. Den præventive effekt vil ofte opstå idet tyven vil blive forskrækket og stikke af, når alarmen går i gang og lyset tændes.

Alarm med bevægelsescensor

  • Virker så snart et menneske træder ind i rummet
  • Kan både aktivere en alarm og tænde lyset
  • Har en præventiv virkning, fordi alarm og lys tændes
  • Kan afblæses ved at indtaste den rette kode

Vores forskellige tyverialarmer giver dig mulighed for selv at følge med i, om alarmen udløses. Flere af alarmsystemerne kan for eksempel kobles på en brugervenlig app. Her kan du følge med i dit alarmsystem, og du vil modtage information, hvis alarmen for eksempel udløses – samtidig har du mulighed for at frakoble alarmen, hvis den er sat i gang ved en fejl. Vi har både ældre og nyere systemer – så du har mulighed for at vælge, hvad der passer bedst til dig. Samtidig er alle vores alarmsystemer naturligvis koblet til et godkendt kontrolcentral, som modtager besked, hvis alarmen aktiveres. Kontrolcentralen vil kontakte en liste over kontaktpersoner fra din virksomhed og/eller et vagtfirma, som kan rykke ud med det samme. På den måde er der altid nogen, der holder øje med din virksomhed og sikrer, at den er i trygge hænder, også når du ikke er på arbejde.

 

App styring

  • Du kan hele tiden holde øje med alarmsystemet
  • Du får besked med det samme hvis alarmen udløses
  • Du har mulighed for at afblæse en alarm, som er udløst ved en fejl
  • Det giver dig en følelse af kontrol og sikkerhed

Når du skal sikre din virksomhed mod tyveri, er det altså en rigtig god ide med en alarm. Både fordi den virker præventivt, og afskrækker størstedelen af de ubudne gæster, som ellers ville have forsøgt at bryde ind. Men også fordi, at du med en alarm er sikret, at der altid er nogle, som holder øje med din virksomhed. På den måde kan du slappe af og sænke skuldrene, også når du ikke er på arbejde.

 

Alarmer der sikrer mod brand og vand

Udover tyveri er brænd en stor risikofaktor, som er vigtig at beskytte sin virksomhed imod. Vi har forskellige større brandanlæg (ABA), som specifikt henvender sig til erhverv. Vores alarmsystemer er udviklet sådan, at du meget hurtigt vil blive gjort opmærksom på det, hvis en brand er ved at udvikle sig. På den måde vil virksomhedens inventar og mennesker hurtigt kunne evakueres og branden kan slukkes, før den når at forvolde store skader. Det kan få en helt afgørende betydning for din virksomheds fremtid, hvis I har en effektiv brandalarm.

Hos Midtjysk El Center er vi specialister i brandalarmer, og vi ved derfor også, at der er en lang række lovkrav og myndighedskrav til brandalarmer i forskellige typer af virksomheder og institutioner. Afhængig af hvilken type virksomhed, du har, er der bestemte krav i forhold til brandalarmer og brandsikkerhed, som det er vigtigt, at din virksomhed lever op til. Vi ved, at det kan være lidt af en jungle at finde rundt i de forskellige bestemmelser og lovkrav, og derfor hjælper vi hos Midtjysk EL Center jer gerne med at finde hoved og hale i de forskellige krav. På den måde kan I være sikre på, at I lever op til lovkravene, og på samme tid passer godt på både materiel og personer i virksomheden. Hos os kan du få råd og vejledning, og vi kan sammen med din virksomhed sammensætte den bedste, sikreste og billigste løsning – som samtidig lever op til reglerne.

En røgalarm er altså et essentielt værktøj, hvis du vil sikre dig mod brand. Både for at leve op til lovkrav, men også for hurtigt at blive varslet om røgudvikling – jo hurtigere du får besked, jo hurtigere kan der handles og jo mere kan skaderne mindskes. Samtidig er en røgalarm vigtigt i forhold til forsikring.

En røgalarm er vigtig af flere grunde:

Den gør jer hurtigt opmærksom på røgudvikling i jeres lokaler

Jo hurtigere I bliver gjort opmærksom på røgudvikling, jo hurtigere kan en brand stoppes

En røgalarm sikrer jer tid til at redde mennesker og materiel ud af virksomheden ved brand

En røgalarm er ofte et lovkrav og et krav fra forsikringen i tilfælde af brand

Vores røgalarmer til erhverv er en ABA, det står for Automatisk Brandalarm Anlæg. Og det er et must til dig, der har en virksomhed, som skal sikres imod brand. Den virker ved at bippe højt, så snart der er røg i rummet. Det er vigtigt at have en røgdetektor både i loftrummet og i kælderrummet. I loftrummet stiger alt røgen hurtigt op under brand, så det er vigtigt at have en her, så man hurtigt kan blive advaret. Samtidig er det vigtigt med en røgdetektor i kælderen, så branden hurtigt kan varsles, hvis den er opstået nedefra. I det hele taget er det vigtigt at fordele røgdetektorerne forskellige steder i virksomheden. Men alt det og meget mere kan vi hos Midtjysk El Center naturligvis rådgive og vejlede jer om, så I for installeret røgalarmerne, de steder, som giver jer optimal sikkerhed.

Der er flere dele af ABA sikringsløsninger, som måske kan være relevante for din virksomhed. Det gælder for eksempel et automatisk varslings anlæg (AVA), som enten giver tale eller tone ved brand. Det kan være en fordel i større virksomheder eller institutioner, hvor det er vigtigt med en alarm, som taler til de mennesker, der befinder sig i bygningen, og fortæller dem, hvordan de skal forholde sig under en brand.

ABA røgalarm:

Effektiv røgalarmsystem til både større og mindre virksomheder

Advarer imod røgudvikling

Sikrer at du hurtigt får besked, så branden hurtigt kan slukkes

Gør opmærksom på brand ved enten bip-lyd eller tale

Udover en effektiv røgalarm, som gør opmærksom på brand og røgudvikling, kan det være en god ide med en alarm, som tilkalder den nødvendige hjælp i forbindelse med brand. For eksempel kan du gennem os få et automatisk tilkaldesystem kaldet espa 444. Det virker ved at tilkalde 112 og Falck. Det kan være vigtigt i en situation, hvor der er brug for at redde mennesker ud af bygningen og hurtigt få slukket branden.

En anden mulighed er at inkludere et tilkaldesystem, kaldet ATU, i dit ABA anlæg. Ved at inkludere ATU i dit ABA anlæg kan et alarmnet fra TDC, som bliver tilkoblet, hurtigt tilkalde brandvæsenet og på den måde kan skaderne mindskes og personer kan reddes ud af bygningen.

En anden mulighed er at have en sprinkler med vand inkluderet i jeres alarm. Det virker på den måde, at sprinkleren udløses, når en sensor opfanger røg. På den måde begynder alarmsystemet selv at slukke branden så snart, den opfanger røgudvikling.  

En sidste mulighed er at følge den kommunale protokol, som anbefaler dect telefoner. Det er telefoner, som egner sig særligt godt til nødopkald. De kan være meget brugbare at have klar, hvis en brand skulle opstå, og I hurtigt har brug for at tilkalde hjælp og kontakte brandvæsnet.

Der er mange forskellige løsninger, og det kan virke uoverskueligt, hvis man ikke lige selv er specialist i alarmsystemer og nødkald. Det ved vi godt hos Midtjysk El Center, og derfor står vi klar til at rådgive og vejlede din virksomhed i forhold til fordele og ulemper ved de forskellige valg. På den måde kan du træffe en beslutning på oplyst grundlag – og føle dig sikker i, at det er den rigtige beslutning for dig og din virksomhed.

Alarmer som tilkalder hjælp ved brand:

Espa 444: tilkalder både 112 og Falck når alarmen udløses

ATU: en del af dit ABA anlæg, som alarmerer brandvæsnet

Sensor med sprinkler: begynder at slukke branden så snart alarmen går i gang

Dect telefoner: egner sig godt til nødopkald

Hos Midtjysk El Center ved vi, at virksomheder er forskellige og at der derfor kan være vidt forskellige behov i forhold til sikkerhed. Derfor tilbyder vi også en række løsninger imod brand, som ikke er alarmer, men som hjælper mod brand på anden vis. For eksempel tilbyder vi ABDL, som står for Automatisk BrandDør Lukning. Det virker ved at aktivere branddøre i bygningen, som lukkes, hvis brand opstår. På den måde holder branddørene branden inde og sørger for, at den ikke spreder sig yderligere. Dette er et meget effektivt værktøj til at mindske brand og begrænse den til et enkelt område. Selvfølgelig er det i den sammenhæng vigtigt at have en flugtvej, som er tydeligt markeret og som ikke blokeres af branddøre. På den måde kan mennesker komme ud, hvis brand opstår, imens branden bliver begrænset og holdt inde.

Til at markere og synliggøre flugtveje anbefaler vi sikkerhedslys og flugtvejslys med et højt lux, som for eksempel LED. Det gør, at alle kan se det, når en bygning skal evakueres i forbindelse med brand. Lux lys er meget let at se, selv hvis sigtbarheden er dårlig på grund af røg. Her vil lyset være en hjælp, som leder mennesker i bygningen hen til flugtvejen. Det er med til at skabe en øget følelse af sikkerhed og tryghed i en ellers presset og stresset situation. Det kan endvidere være en fordel at montere paniklys ved flugtvejen, som flygtende kan søge hen imod. Paniklyset gør det tydeligt, hvor flugtvejen er. Samtidig virker paniklyset på den måde, at det vil tiltrække mennesker, selvom de er grebet af panik. I den forbindelse er det vigtigt med en backup til batterier, hvis strømmen går ud på grund af branden. Da vil batteri-backuppen fungere som nødforsyning og lyset vil tænde, selvom strømmen er gået.

En anden effektiv løsning imod brand, som kan supplere en alarm er et automatisk brandventilations anlæg (ABV). Det er et termisk og mekanisk ventilationsanlæg, som starter af sig selv ved brand. Det ventilerer den usunde røg ud af lokalet, og forlænger på den måde evakueringstiden. På den måde kan man sikre sig at færre mennesker og inventar får skader af røgen, da ventilationsanlægget får det meste ventileret ud under brand – så længe branden ikke er for kraftig.

Løsninger som kan supplere dine alarmer under brand:

Automatisk Branddørs Lukning (ABDL): aktiverer automatiske branddøre, når branden bryder ud

LUX lys og paniklys: leder mennesker mod flugtvejen, når der er meget røg

Batteri-backup til paniklys: sikrer at lyset tændes selvom strømmen er gået i bygningen

Automatisk Brandventilations Anlæg (ABV): Ventilerer den skadelig røg ud, så evakueringstiden forlænges

Uanset hvilken type brandalarm din virksomhed har brug for, så finder du hos Midtjysk El Center det største udvalg i forskellige alarmløsninger. Hos os får du samtidig hjælp og vejledning hele vejen igennem, så du kan sammensætte så effektivt et alarmsystem som muligt, som passer til din virksomheds behov og pengepung. Vi har en lang og bred erfaring indenfor området og det gør os i stand til at lave gode sammenkoblinger imellem de forskellige systemer. Gode og gennemtænkte sammenkoblinger er vigtige, for at systemerne kommer til at fungere logisk i forhold til din virksomhed og de forskellige strømsystemer, som i forvejen indgår. Sikkerhed er et nøgleord for os, og derfor kan du være sikker på at vi går op i vores arbejde, og sørger for at jeres bygninger lever op til alle krav og behov.

Et røgalarmsystem gennem Midtjysk El Center har flere fordele:

Vi har et stort udvalg af forskellige røg- og brandalarmsystemer

Vi kan kombinere de forskellige systemer alt efter jeres ønske

Vi er eksperter i at skabe gode sammenkoblinger, som får systemerne til at arbejde sammen

Vi har stor erfaring med installation af mange forskellige alarmsystemer

Det kan være en fordel for jer, at kombinere købet af et brandalarmsystem med en af vores effektive vandalarmer eller fugtsensorer. Det vil være særligt relevant, hvis jeres virksomheds lokaler ligger i en kælder eller ligger meget lavt eller tæt på søer eller hav, hvor der er risiko for oversvømmelser. Både vandalarmen og fugtsensoren virker på den måde, at den konstant måler niveauet af fugt i lokalet. Den giver besked med en høj bip-lyd, som ikke er til at overhøre, hvis fugtniveauet enten er for højt eller lavt i forhold til det niveau, vi har fundet frem til, passer til jeres virksomhed. Hvilket fugtniveau I skal have i jeres lokaler, er helt afhængig af, hvad I bruger lokalerne til.

Desuden fungerer fugtcensoren også som en god indikator for indeklimaet i jeres lokaler, og den kan giver jer svar på om i bør enten tilføre eller fjerne fugt fra luften. En fugtcensor kan nemlig både fortælle jer om fugtniveauet ligger for højt eller for lavt, og på den måde kan I altid vide besked om indeklimaet passer til det, som jeres lokaler skal bruges til.

Udover tyveri, brand, vand- og fugtskader kan det også være, det er vigtigt for dig og din virksomhed, at blive gjort opmærksom på hvis I har noget teknik, som pludselig melder fejl eller ikke virker. Afhængig af hvilken virksomhed, du har, kan dette være en rigtig god løsning. Derfor kan en alarm, der måler om jeres teknik fungerer, tilvælges en af vores alarmløsninger, sådan at I bliver gjort opmærksomme på, hvis der pludselig er noget vigtigt teknik, som ikke virker.

Godkendt kontrolcenter sørger for at hjælpen når frem

Vores store udvalg af alarmer har som nævnt alle en præventiv effekt, som betyder rigtig meget for dig og din virksomhed. Men den præventive effekt er ikke nok i sig selv. For desværre findes der tyve, som vil bryde ind i jeres virksomhed uanset, om de forskrækkes af alarmer eller ej – og en brand kan opstå uforudset selvom, man har taget sine forholdsregler. Derfor er det naturligvis essentielt, at nogen reagerer på den alarm, som bliver udløst uanset om den udløses på grund af indbrud, brand, vandskader eller noget helt fjerde. Derfor har vi flere forskellige muligheder for dig, som sørger for at den rette hjælp kommer frem i tide og får stoppet problemerne.

De fleste af vores alarmsystemer kan kobles op på en godkendt kontrolcentral. Hvis det er en løsning, som er god for din virksomhed, virker det sådan, at jeres alarmsystem sender et signal til kontrolcentralen, når alarmen går i gang. Derfra kan I så vælge om kontrolcentralen skal kontakte en liste af kontaktpersoner fra for eksempel virksomheden, som får besked om at alarmen er gået. I kan også vælge, at kontrolcentralen tager direkte fat i et vagtfirma, som kører ud til din virksomhed med det samme. Det er selvfølgelig også muligt at kombinere de to løsninger, sådan at kontrolcentralen både tager fat i et vagtfirma og i en række kontaktpersoner, når alarmen går i gang. Alt dette bliver selvfølgelig ikke sat i værk, hvis den rette kode bliver indtastet i alarmen i virksomheden.  Dette kan give en stor sikkerhed og tryghed til din virksomhed, fordi din virksomhed på den måde er overvåget 24 timer i døgnet.

Alarmsystem koblet op på en kontrolcentral giver flere fordele:

Der bliver hurtigt reageret på alarmen

Du eller en række kontaktpersoner fra din virksomhed får besked med det samme, hvis alarmen er gået

Kontrolcentralen kan kontakte et vagtfirma, som kan rykke ud på adressen med det samme, hvis alarmen lyder

Den rette kode kan altid afblæse dette

Udover at koble sit alarmsystem til en kontrolcentral er der også mulighed for at koble det til din smartphone. Langt de fleste af vores nyere systemer fungerer nemlig trådløst og det betyder, at du selv kan følge med. Hvis alarmen for eksempel udløses vil du modtage informationer om dette ved hjælp af en brugervenlig app. Det er smart, dels fordi du får at vide med det samme, hvis din alarm er blevet udløst og også fordi du har mulighed for at frakoble alarmen, hvis den er blevet udløst ved en fejl.

Opkobling af alarmsystem til smartphone:

Er praktisk fordi du får besked hvis alarmen er udløst

Giver dig mulighed for at koble alarmen fra hvis den er startet ved en fejl

Giver dig informationer om din alarm

Giver dig mulighed for at følge med 24 timer i døgnet

Uanset hvilken løsning, du vælger – eller måske vælger du at kombinere flere forskellige løsninger, så kan du hos os få råd og vejledning til hvilken en, der passer bedst til din virksomhed. Der er nemlig mange forskellige kombinationsmuligheder, og her guider vi dig gerne igennem dem alle, så vi kan finde den løsning, der matcher din virksomheds behov.

Service og hjælp hele vejen igennem

Hos Midjysk El Center ved vi, at det kan være en krævende og stor beslutning at vælge den rigtige alarm til erhverv. Dels er der mange valgmuligheder, og dels betyder det rigtige valg af alarmer til din virksomhed meget for din følelse af tryghed og sikkerhed. Derfor er det vigtigt, at have en god følelse i maven, når du skal træffe valg om hvilke alarmsystemer, som din virksomhed har brug for. Den følelse af tryghed, er vi hos Midtjysk EL Center sat i verden for at skabe. Med vores brede og mangeårige erfaring inden for installation og alarmsystemer, kan vi trække på en stor mængde af viden og erfaringer, som betyder, at vi kan give din virksomhed den ultimative tryghed. Vi kender lovkravene, vi ved, hvad der virker, og vi ved, at virksomheder er forskellige og har forskellige behov, de gerne vil have opfyldt. Alt dette medtager vi hver gang, vi rådgiver og vejleder til gode alarmløsninger.

Vi er en del af Danmarks største kæde af installatører, hvilket betyder at vi kan tilbyde et væld af forskellige løsningsforslag og kan tilpasse det, så det passer jer bedst. Samtidig kan vi tilbyde jer en rigtig god pris, for erfaringen gør også, at vi kan arbejde mere effektivt og dermed mere økonomisk – overskuddet er der til at finde de billige men stadig trygge løsninger.

Din virksomhed kan føle sig 100 % tryg hos os fordi:

Vi er en del af Danmarks største kæde af installatører

Vi har en lang og bred erfaring med alarmer til erhverv

Vi kender lovkravene og ved hvad der virker

Vi kan skræddersy en alarmløsning til jer

Vores erfaring med at finde alarmsystemer til erhverv har vist os, at det er vigtigt at finde løsninger, som er fleksible i forhold til vores kunder. Derfor giver vi jer mulighed for at skræddersy jeres alarmsystem på den måde, der passer jer. Det betyder, at I kan vælge forskellige ydelser og ekstra sikkerhed til og fra, og I kan sammensætter forskellige alarmsystemer, så I får lavet den kombination, der passer til jer – vi hjælper jer hele vejen igennem processen.

Samtidig har I også mulighed for enten at tegne et abonnement eller at vælge abonnementet fra, hvis det passer jer bedre at være mere økonomisk uafhængige. Vi tilbyder jer den fleksibilitet, fordi vi har erfaring med, at det er det, der virker allerbedst. Det giver jer en stor valgfrihed i forhold til betaling, og I har hele tiden mulighed for selv at kunne følge med. Uanset om du vælger en abonnementsløsning eller ej, så har du mulighed for, at du altid kan følge med. Hos os er det ikke enten eller. Du har mulighed for at kombinere løsninger på kryds og tværs, så det passer jer bedst.

Mulighed for skræddersyede løsninger giver mening fordi:

Du får mulighed for fleksibilitet og tilpasning til jeres behov

Du kan til- eller fravælge abonnement

Du kan både eje og leje jeres alarmsystemer

Du får mulighed for at lave den bedste løsning for jer

Vi glæder os til at høre fra dig uanset hvad din forespørgsel drejer sig om, så kan vi finde en løsning, til enhver virksomhed, stor som lille og til enhver pengepung.